torsdag 24 oktober 2013

Nära känslan

Ibland älskar jag mitt arbete lite mer, idag var en sådan dag.
I två dagar har jag mött och utbildat en fantastisk grupp i muntlig presentation och kommunikation.
De äter min kunskap med glädje och bidrar med sig själva och sin erfarenhet och sedan levererar de guld.
Människor som vågar, som kastar sig utför och bjuder på sig själva och sin inre bergochdalbana.
De som inte vågar, men gör ändå, som ger oss andra skatter från sitt inre.
Det blev en dag när vi alla var lika nära känslan, där inget var förbjudet,för stort eller för litet.
 Där alla var modiga.
Det är fan vackert!
Under den här dagen har jag gråtit, haft tårar i ögonen men också skrattat stort och hjärtligt, att få detta är en skatt och en gåva, en varm känsla jag ska spara länge,länge.
Den här dagen gjorde mig hög på livet,speedad, om så bara för en dag, så är det så värt att få känna alla dessa känslor.
Ibland älskar jag människan och hennes storhet och litenhet mer, idag var en sådan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar