fredag 1 november 2013

Räknas det här som ett bloggande...?

Shit! Jag ska ju blogga den här veckan! Och idag är jag ledig med höstlovslediga barn. Bion börjar om 45 minuter... vi ska köpa godis också... och hunden måste ut. Hur fan tänkte jag?! Hela veckan har ägnats åt att utbilda i coachande förhållningssätt för Skolverkets räkning och åt HEMTENTAN.

HEMTENTAN i filosofi som varit så otroligt rolig att skriva men så sjukt svår att få till. Men nu är den klar och på söndag ska den skickas in. Jag blev klar tre dagar innan slutdatum...? Vad hände här? Så brukar jag inte jobba. Men då måste något annat stressas istället. Bio och sånt. Måste bara ha en viss press för att leva och uppkommer den inte av sig själv, så måste den skapas.

Men nu bara måste jag dra iväg till bion!

//Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar