fredag 20 januari 2012

Jag mår bra när jag får tycka

Blev intervjuad av Sveriges största morgontidning idag. Dessutom min favoritredaktion. Jag fick vara med och tycka. Om något som känns viktigt och som betyder något. Pratade på som bara den utifrån mina tankar och fick kanske två frågor. Undrar om en journalist gillar det? Blir det lättare då? Eftersom han inte avbröt mig, så antar jag att han var nöjd.

Sen är det alltid så spännande att läsa vad de skrivit och det har jag redan fått göra. Bra text - bra skrivet. Vad bra jag tycker! Måste ändå gå in och peta (undrar vad journalister tycker om det...? tror de gillar det... bestämmer att flertalet gillar det). Viktigt ju, att det blir rätt. Jag måste ju stå för det där sedan.

Nu är jag uppfylld av känslan av att få vara med och påverka och väcka åsikter. Helt okej känsla att ta med sig hem en fredag. Bra vecka förresten. Nu är jag igång igen!

//Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar