fredag 14 februari 2014

Vad duktig jag är... eller?

LinkedIn... ja, där ska man väl vara med tänkte jag för några år sedan och la in en fördelaktig bild på mig själv och länkade till hemsidan. Sen gjorde jag inget mer... för det är så sjuukt tråååkigt att skriva cv och sådant där tjafs. Men idag så bara gjorde jag det. Det tog nästan tre timmar och det mesta av tiden ägnade jag åt att försöka minnas. Vad har jag gjort och när gjorde jag det. Men, som sagt, nu är det gjort. Skulle inte jag plugga idag? Jomen så var det ju...

Typiskt februari för mig. Jag har ingen struktur, minnet är i klass med en dement 90-årings, jag är trött, jag längtar efter något... vet inte vad, men det skulle kunna vara våren. Den här veckan har jag haft definierade arbetsuppgifter fram till idag. Det har funkat toppen... fram till idag. Ska jag vara nöjd och glad över min uppdatering på LinkedIn? Var den viktig? Jag säger inte att den inte är det, utan bara att jag faktiskt inte vet. Vem bryr sig egentligen? Just nu vet jag inte ens vad jag själv bryr mig om. Men jag är ganska sugen på en bulle och om jag inte minns helt fel, så köpte jag en på Hemköp och jag har för mig att det var i morse när jag var ute med hunden...

Energi någon? Jag köper!

//Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar