fredag 27 april 2012

Det går ju inte att blogga om allt...

Det är klent med uppdateringar här på bloggen, trots att vi skulle skärpa oss. Mitt problem är att jag just nu skulle kunna skriva om hur mycket som helst... men det går inte. Jag är helt klar över vad jag tycker är okej för mig att blogga om och jag vill att mina inlägg ska handla om något som är viktigt. Allt i mitt liv är viktigt just nu, superviktigt, men fan omöjligt att lämna ut. Hade det handlat om bara mig själv, så hade jag inte tvekat en sekund. Nu är barnen en stor del av allt som händer och då blir det stopp.

Jag fylls just nu, totalt, upp av mitt föräldraskap och allt som rör mina barn och dem kommer jag aldrig lämna ut. Den dagen jag kommer till att viktiga saker händer mig, och som handlar bara om mig, så kastar jag mig hit. Till dess kommer jag fortsätta att samla poäng i föräldraskap och överlevnad.

//Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar