torsdag 15 maj 2014

Håriga fötter

Hallå!
Finns det någon drömtydare där ute? Någon som kan få ihop mina mycket mystiska drömmar som jag haft de senaste veckorna. Vid tre tillfällen, som jag kommer ihåg, har jag drömt om håriga fötter, typ hobbit goes pälsmössa.
Första gången, är det jag som går omkring och tror eller tänker att jag har en katt runt benen och när jag tittar ner är det mina fötter som är helt ludna och känns som päls.
Några dagar senare vaknar jag upp och har drömt om mannen jag lever med, och det skulle ju kunnat vara en mysig dröm, om han inte hade  envisats med att stoppa in sina sjukt håriga fötter i ett par flipflop.
Känslan var att jag ville gråta för att det var så äckligt och att jag skämdes.
Och nu den tredje drömmen som var i natt, jag sitter i en soffa, under en filt, skavfötters med en kille jag aldrig träffat, vi har trevligt, skrattar,pratar och det är andra människor i rummet som också är med i diskussionen. Då får jag en känsla att jag varit med om det här förut och lyfter på filten och jajamensan, han har de hårigaste fötter jag någonsin sett.. Det här har ju blivit som mardrömmar och det blir nästan läskigt att gå och lägga sig med känslan i natt ska jag drömma om håriga fötter och smutsiga tår.
Vad betyder det här? Vad vill mitt undermedvetna säga mig? Att få kalla fötter hajar jag ju,men håriga?
Jag undrar vad jag skall lägga till eller ta bort i mitt liv för att det här skall sluta,för inte kan det väl bara vara min sjuka hjärna som vill spela mig ett elakt spratt./A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar