torsdag 5 juni 2014

Jag äter en elefant... bit för bit

När jag tittade på maj och juni... då, någon gång i april, såg det ut som om det skulle bli lite körigt. Men körigt kan ju vara kul, tänkte jag hurtigt... I början av maj började jag ana att det skulle bli svårt att få ihop alla bitar. När det väl drog igång, insåg jag att det var en hel elefant jag skulle mumsa upp.

Nu har jag typ ett öra (stort men inte så köttigt i alla fall) och sista biten på snabeln kvar. Det magiska med att äta elefanter är att man går ned i vikt. Så mitt tips; skit i 5:2, LCHF, fasta och sånt där bjäfs! Beställ in en elefant i maj och käka på som fan. Vips så har du en figur som står sig väl på beachen. Ringarna under ögonen, yrseln och dubbelseendet kommer ge med sig efter ett par veckor.

Och jag haaar haft kul och jag har påmint mig själv om att jag kan slita när det behövs... men hur orkar de som käkar elefanter året runt?

//Åse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar